Zorgkaart cliënt waarderingen - Heupslijtage/Heupprothese

Zorgkaart Nederland is een initiatief van de Patiëntenfederatie Nederland. Het portal biedt het meest complete en onafhankelijke overzicht van zorgaanbod in Nederland met tevredenheidswaarderingen ingegeven door patiënten zelf. * Deze pagina geeft een selectie weer van alle waarderingen op Zorgkaart Nederland. Voor het complete overzicht verwijzen wij u door naar het portaal.

8.4

Zorg en behandeling in deze kliniek is voortreffelijk, eten is goed dus ja aanbevelingswaardig

Bewegen | Rotterdam - 16 apr. 2024

Lees meer
9.4

Gesprek nazorg kan langer. Was wel heel snel/kort. Uitleg trombose injectie totaal niet gehad. Telefonisch contact had beter geweest, een dag voor de operatie....

Bewegen | Rotterdam - 16 apr. 2024

Lees meer
9.3

De behandeling is prima verlopen en ik had geen klachten erna ik zou het zo weer doen

Bewegen | Rotterdam - 16 apr. 2024

Lees meer
9.6

Alles goed geregeld. In een keer diverse afspraken met diverse personen. Daardoor minder wachttijd, minder reistijd en sneller uitslag.

dr. Hanneke Weel - 16 apr. 2024

Lees meer
10.0

In november 2022 ben ik voor de eerste keer bij Bergman Clinic in Rijswijk geweest voor een nieuwe rechterheup. De gesprekken, voorlichting, de operatie en nazorg kan ik alleen maar met een dikke 10 waarderen. Ik ben door Orthopeed Dhr. Sonnega geholpen, een zeer kundig en vooral betrokken arts. Onlangs is mijn linkerheup vervangen en zonder enige aarzeling weer bij Bergman Clinic en Dhr Sonnega. Het klinkt misschien raar maar het voelde als thuiskomen. Ik wil ook speciaal het verzorgend personeel benoemen, niets is teveel en laten je echt voelen dat jij er toe doet. Dit is helaas ook eens anders ervaren bij eerdere operaties bij andere zorginstellingen. Voor de Bergman Clinic Rijswijk, Bewegen voor mij een dikke 10!...

Bewegen | Rijswijk - 11 apr. 2024

Lees meer
10.0

Na vier knie operaties, twee kijk en twee prothese plaatsingen door Niels Baas waar ik erg tevreden over was hoefde ik niet lang na te denken om weer bij Bergman met te laten behandelen aan mijn heup. Gisteren is er een nieuwe heup geplaatst door Tom Hogevorst, en net als bij Niels Baas weer heel goed voorgelicht en daardoor heel ontspannen de operatie in gegaan die heel fijn is verlopen. Een dikke pluim voor de chirurgen en het verzorgende personeel bij Bergman in Rijswijk. Bedankt weer voor alles....

Bewegen | Rijswijk - 9 apr. 2024

Lees meer
9.9

Alles goed op elkaar afgestemd

Bewegen | Naarden - 9 apr. 2024

Lees meer
10.0

Voor, tijdens en na mijn heupoperatie in de Bergman clinic te Naarden, heb ik uitsluitend kennis gemaakt met 100% ervaren, dedicated en empatische zorgmedewerkers. Het was een feest om te gast te mogen zijn. Alleen maar lof voor het hele team....

Bewegen | Naarden - 9 apr. 2024

Lees meer
8.6

Ik ben zeer tevreden over mijn opname- behandeling en zorg. Helaas was het op mijn operatiedag best druk op de afdeling en had het verplegend personeel daardoor minder tijd voor mij. Kanttekening vind ik wel dat me geen kussen voor tussen mijn benen werd aangeboden voor het slapen gaan, terwijl dit wel wordt geadviseerd in jullie brochure....

Bewegen | Arnhem - 9 apr. 2024

Lees meer
10.0

Dr Bouwma denkt heel erg mee met de patient, en zoekt naar oplossingen. Legt heel duidelijk uit wat er aan de hand is en wat je wel/niet kunt verwachten. Erg vriendelijk, kundig, geduldig en fijn als specialist....

drs. Heinse Bouma - 8 apr. 2024

Lees meer
9.5

Voortreffelijke behandeling, deskundig personeel en op de patiënt betrokken in een fijne omgeving.

Bewegen | Naarden - 8 apr. 2024

Lees meer
8.0

Ik voelde me heel veilig. Voor mijn eigen heup had ik een donorformulier ingevuld tijdens de afspraak voor de heupoperatie. Dat formulier was niet meer te vinden en ik had het ook niet mee naar huis genomen. Ik moest het op de operatiekamer nog eens invullen....

Bewegen | Naarden - 4 apr. 2024

Lees meer

Vorige zorgkaart waarderingen
Volgende zorgkaart waarderingen
Vestigingen
 
Alle behandelingen
 
Bergman Clinics

Let op: op dit moment hebben we te maken met een telefonische storing en zijn we niet goed bereikbaar. Per mail en chat zijn we wel bereikbaar. We werken hard aan een oplossing!