Zorgkaart cliënt waarderingen - Uiterlijk

Zorgkaart Nederland is een initiatief van de Patiëntenfederatie Nederland. Het portal biedt het meest complete en onafhankelijke overzicht van zorgaanbod in Nederland met tevredenheidswaarderingen ingegeven door patiënten zelf. * Deze pagina geeft een selectie weer van alle waarderingen op Zorgkaart Nederland. Voor het complete overzicht verwijzen wij u door naar het portaal.

10.0

goed resultaat

dr. Maarten Koopmann - 06 december 2022

Lees meer
9.9

Ik had een hele dikke neus, die nu na de operatie mooi en dunner is geworden. Ben heel erg tevreden over de behandeling en de goede zorgen.

dr. Dirk-Jan Menger - 02 december 2022

Lees meer
9.7

Mijn waardering over de duidelijke uitleg vooraf en tijdens de behandeling.Vriendelijkheid en kalme houding waren voor mij bijzonder belangrijk.

Bey by Bergman Clinics, locatie Amsterdam - 02 december 2022

Lees meer
9.7

Na een slordige operatie bij een andere kliniek heb ik kritisch gezocht naar een andere arts voor een correctie. Ik besloot om te kiezen voor dr. Menger. Tijdens het eerste gesprek wist ik dat met zijn kennis en kunde ik in goede handen zou zijn. Waar we beiden voor gingen (een natuurlijke uitstraling) is gerealiseerd. Het resultaat is nu al zo mooi! Hierdoor heb ik mijn zelfvertrouwen weer terug en geen schaamtegevoel meer....

dr. Dirk-Jan Menger - 02 december 2022

Lees meer
10.0

Prima kliniek. Uitstekende artsen.

Bey by Bergman Clinics, locatie Den Haag - 28 november 2022

Lees meer
9.0

Goed en snel geregeld, vakkundige arts. nazorg nvt, zelf doen.

Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - 28 november 2022

Lees meer
7.9

Net als de eerste keer is alles goed verlopen

Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - 27 november 2022

Lees meer
9.3

Zeer tevreden over het team Hilversum, op 1 verpleegkundige na. Dit heb ik gemeld bij team Heerenveen

Bey by Bergman Clinics, locatie Heerenveen - 27 november 2022

Lees meer
10.0

Zeer kundig klantvriendelijk geduldig netjes

Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - 27 november 2022

Lees meer
8.6

Iedereen van de kliniek heeft met goed en vriendelijk te woord gestaan. Mij alles uitgelegd wat de behandeling is. Heb een maagverkleining in 2013 gehad, ben ik erg blij mee. Nieuw leven is begonnen, alleen mijn huid van mijn benen is erg veel. Daarom wil ik een dijbeenlift ondergaan, dit heb ik nog niet gedaan. Ten eerste moet je dit zelf betalen, wordt niet vergoed door de zorgverzekering, ten tweede het is een zware operatie en het wordt misschien niet helemaal zoals ik het wil. Arts gaf aan dat de binnenkant wel mooi kan worden maar de buitenkant van mijn been niet helemaal. Dus zit ik met ? of ik het wel moet doen....

Bey by Bergman Clinics, locatie Den Haag - 27 november 2022

Lees meer
10.0

Goede behandeling, kundige artsen en verpleegkundigen. Goede sfeer en ontspannen sfeer tijdens de behandeling. Na de behandeling goede uitleg en een lichte maaltijd....

Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - 26 november 2022

Lees meer
9.6

De intake was prettig, met oog voor mijn situatie en direct duidelijkheid omtrend de ingreep en risico's. Snelle en respectvolle communicatie, alsmede het contact met mijn zorgverzekering . Daarna was ik binnen een maand aan de beurt. De operatie gebeurde s morgens, waarna ik s middags al naar huis kon. De opname was vriendelijk en efficiënt. Rustige omgeving, eigen kamer, duidelijke uitleg, fijne medewerkers, die aandacht voor je hebben. Zeer positieve ervaring....

Bey by Bergman Clinics, locatie Hilversum - 26 november 2022

Lees meer

Vorige zorgkaart waarderingen
Volgende zorgkaart waarderingen
Vestigingen
 
Alle behandelingen
 
Bergman Clinics

Beste cliënten, i.v.m. de aangescherpte Corona-maatregelen worden van maandag 20 december t/m vrijdag 14 januari geen nieuwe afspraken voor injectable-behandelingen & huidtherapie ingepland.
Wanneer u al een afspraak hiervoor heeft in deze periode wordt u gebeld om deze in overleg te verplaatsen. De afspraken voor alle andere behandelingen gaan door. 

 

Bergman Clinics

Let op: op dit moment hebben we te maken met een telefonische storing en zijn we niet goed bereikbaar. We werken hard aan een oplossing!